Дослідження неймовірного світу рослин. Частина 1

Два тижні копіткої роботи - і ми знаємо про рослини так багато, що нас можна вважати справжніми експертами. Прогулянки-спостереження, дослідження та вивчення рослин, творча та практична робота, збір макулатури... Чималу роботу виконали мої розумники.

Ввести в тему "Рослини" допомогли вітання під час ранкових зустрічей. В колі ми віталися, передаючи букву Я і називаючи, якою рослиною кожен з нас сьогодні зранку себе відчуває: 
"Я - Соняшник, бо в мене чудовий настрій", "Я - Мак, бо зранку з’їв пиріжок з маком". 
Мої учні вміють дивувати!

Інша вправа-вітання: "Доброго ранку! Я дарую тобі квіточку і бажаю гарного дня!". Побажання найрізноманітніші, бо діти вже добре один одного знають, а тому розуміють, кому чого краще побажати.










Будову рослин вивчали в групах. Учні разом намалювали і прикрасили дерево, вказавши всі його органи. Для виконання цього завдання використали фетр та нитки.


Для дослідження різноманіття рослин вийшли на шкільне подвір’я.
"Коли бачу вас отаких з блокнотами та олівцями, стає страшнувато від того, які ви серйозні!" - повідомила колега зі старшої школи, коли ми вирушили на нашу екскурсію. Ще б пак! Серйозною ж справою йдемо займатися.
На подвір’ї учні об’єдналися у групи, кожна з яких досліджувала об’єкт певної форми - дерево, кущ або трав’янисту рослину. Всі свої спостереження розумники занотовували у блокнотах. Там вони також зобразили рослину, яку досліджують, і вказали її органи. Пізніше в класах учні озвучили, які спостереження зробили, що саме вони дослідили.
Крім того, під час екскурсії ми пограли в гру "Дерева, кущі, трави". Ведучий називав форму рослини, а дітям слід було торкнутися названого об’єкту.









Дослідити різницю між хвойними та листяними деревами допомогли справжні гілочки та плоди. Розумники мали змогу побачити, доторкнутися, понюхати, а тому краще зрозуміти, як саме розрізняються між собою ці рослини.











Ще одна цікава і доволі весела вправа на засвоєння умов життя рослин. Учні об’єдналися в пари. Один був рослиною, а інший був тим, що називав ведучий: ґрунт, сонце, дощик. Ця вправа дуже сподобалася дітям, а тому вони добре запам’ятали, які умови необхідні рослинам для життя.
Продовження теми "Дослідження неймовірного світу рослин" читайте у Частині 2...

Немає коментарів:

Дописати коментар